Sırada ki tarifimiz yoğurt soslu bir salata,bildiğimiz makarna salatasını kuskus makarna ve tavukla yaptım,çok leziz oldu.Özellikle doğumgünleri için,resimdeki gibi ''palyaço yüzü'' şeklinde süslüyorum,bu salatanın aynısını yoğurt sos değil de,zeytinyağ-limon sosla da yapıyorum,onu çiçek şeklinde süslemeyi tercih ediyorum,resmi ekleyeceğim.

TAVUKLU KUSKUS SALATASI

MALZEMELER:

*1 paket(500gr) Kuskus makarna
*2 adet Tavuk göğsü(derisiz)
*10 adet Kornişon turşu
*1 kutu Konserve mısır
*1 su bardağı Dereotu
*1 su bardağı Konserve bezelye
*3 su bardağı Yoğurt
*3 yemek kaşığı Mayonez
*3 yemek kaşığı Labne peyniri
*5 diş Sarımsak
*2 adet havuç rendesi
*3 adet közlenmiş kırmızı biber

HAZIRLANIŞI:

Kuskus bir tatlı kaşığı tuz ile bol suda haşlanacak.Süzülüp soğumaya bırakılacak.Tavuk göğüsleri de haşlanıp soğuması için kenara alındıktan sonra,kornişon,kırmızı köz biber küp küp doğranacak,havuç rendelenecek.Yoğurt-mayonez-labne-sarımsak pürüzsüz bir kıvam alıncaya kadar karıştırılacak.Soğuyan makarnaya sırası ile;küp doğranmış tavuklar-bezelye-havuç-turşular-mısır-dereotu-közlenmiş kırmızı biberler-yoğurtlu sos eklenip karıştırılacak.Süsleme sizin yaratıcılığınıza kalmış,benim eklediğim resim sadece bir tavsiye.

AFİYET OLSUN!

2 yorum:

  1. ellerine sağlık cnm görüntü süper..blogunda hayırlı olsun:)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiimmm,geç buldum erken kaybettim ama tekrar kavuştuk bloglarımıza ne mutlu:)

    YanıtlaSil