GLİFOR

Glifor kullanmaya başladığımdan beri pek de mutluluk vermiyor artık mutfak saatleri...
Kolesterol-diyabet-romatizma etc.....Bunlar uğradığım her bir doktor odasından aldığım haberler:)
Dahiliye doktorum glifora başlamam gerektiğini söylediğinde üzüldüm ve sevindim,belki hayatıma daha düzenli bir yol çizerim diye düşündüm.Romatoloji doktorum uzun uzun süren mutfak eylemlerime ara vermemi ve dinlenmemi istedi,ayrıca eve yemeğe misafir almamı yasakladı:)Yasak koyduğu gün 6 kişi vardı akşama misafir :)
Yoruldum,mutlu oluyorum diye mutfaktan çıkmamaktan ve yemeğe misafir davet edip koşturmaktan,bunu farkettim ben de,doktorumdan sonra oldu ama oldu sonuçta...
Diyetisyenimin verdiği uzun diyet listemi yapmaya çalışıyorum şimdi,8 öğün bana fazla geliyor ama alışmam gerek,kendimi iyi hissettiğimde ilk fırsatta yeni kayıtlarla aranızda olmayı arzuluyorum.Bu kaydı yazmadan yarım saat önce,ateş:39.8 di,şimdi uyumaya gidiyorum...
Sağlık dolu günler diliyorum herkese...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder