Kuplarda Tek Kişilik AYSHEEEE :)

İşte beni anlatan bir tatlı,bir tatlı ismiyle kendimi ifade edecek olsam;CHEESECAKE olmalıyım derdim :)))Tatlı-ekşi-tuzlu hepsi bir arada,işte BEEEEENNNN!


Dr Oetker sonunda yaptı yapacağını,sanki benim için üretilmiş,yıllardır beklediğim şeydi bu;CHEESECAKE YAP!Evet ismi tam da bu,bugün ilk kez denedim ve sonuç mükemmel oldu.Bu yine aynı markanın kutuda bulunan cheesecakeinden farklı,pratik cheesecake kreması içeriyor,marketlerin puding raflarında bulabilirsiniz.Sadece süt ve süzme yoğurt ekliyorsunuz 2 dk da hazır.
MALZEMELER:
*1 paket Dr Oetker cheesecake yap+750 ml süt+300 gr süzme yoğurt(1.5 su bardağı)
*1 paket yulaflı bisküvi
*1 paket burçak bisküvi
*75 gr margarin ya da tereyağ
*2 yemek kaşığı süt
*1 paket bitter çikolatalı sos
YAPILIŞI:
Cheesecake kremasını üzerindeki tarife göre hazırlayın,eğer benim gibi kuplarda servis edecekseniz yukarıda yazdığım miktar süt kullanmalısınız,üzerindeki miktar kelepçeli kalıpta dilimleyerek servis etmek için)yoğurdu ekleyip birkaç dakika daha çırpın,kremamız hazır.
Bisküvileri robotta çekin ve ocakta erittiğiniz katı yağı,2 yemek kaşığı süt ile birlikte bisküvilere ekleyin,iyice karıştırın,kuplara dolu dolu birer yemek kaşığı bisküvi doldurup bir kaşığın tersiyle bastırın,daha sonra 2 şer yemek kaşığı krema,sonra tekrar bisküvili karışım ve tekrar krema olacak şekilde malzemeleri paylaştırın,ben 9 adet kup çıkardım.
Çikolatalı sosu tarife göre hazırlayıp üzerlerine paylaştırın.
Cheesecake severseniz bu tarif hem pratik hem gerçekten leziz,tavsiyemdir.
AFİYET OLSUN!

2 yorum:

  1. I loved as much as you will receive carried out right here.

    The sketch is tasteful, your authored material stylish.
    nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following.
    unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same
    nearly very often inside case you shield this
    hike.
    Here is my web site - Preisvergleich: DSL trotz Schufa erhalten

    YanıtlaSil