Çok sevdiğim bir salata tarifi daha.Çok severim,çok da yerim,bu aralar sağlıklı yaşamaya verdim kendimi,hayatımdan çıkardım bütün zararlıları yani hayatımdan çıkardım bütün lezzetlileri,rüyalarımda görüyorum artık :(
Bu blog sağlıklı yaşamama paralel nasıl ilerleyecek bilemiyorum,yapıp yememek eziyet,en azından daha önce çok yedim diye avutuyorum kendimi,yar bana bir destek :)

PİRİNÇ (NAM-I DİĞER ÇİN) SALATASI

MALZEMELER:

*2 su bardağı pirinç
*2 su bardağı su
*2 yemek kaşığı zeytinyağı
*1 su bardağı ince kıyılmış dereotu
*1 su bardağı küp doğranmış kornişon
*2 havuç rendelenecek ya da haşlanıp küp küp doğranacak
*2 kırmızı biber küp doğranacak
*1 kutu konserve mısır
*1 çay bardağı ince kıyılmış maydonoz
*3 adet ince kıyılmış yeşil soğan
*Dilediğiniz kadar limon suyu

HAZIRLANIŞI:

2 su bardağı pirinç,2 su bardağı su ve zeytinyağı ile pişirilir ve soğuması için ortadan kaybedilir :)

AFİYET OLSUN!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder