Seni anlatan yemeklerin bir listesini yap deseler,ilk sıralara adaydır bu İLK tarifim.Tv de bir sanatçı evine konuk ettiği muhabire,ballandıra ballandıra anlatarak yapıyordu,dijon hardalının normal hardaldan farkını bilmediğim zamanlara denkgeliyordu :)Bir gün sonra hemen edindim ve yaptım,hayatımın yemeği:)Belirtmemde fayda var,ben tavuk delisiyim,tavuksuz yaşayamam,günde 3 öğün yiyebiliyorum,abartı değil,denedim oldu çoğu kez,hemde çoook güzel oldu:)
İşte o muhteşem tarif;

CORN FLAKESli ÇITIR TAVUK

MALZEMELER:

*6 parça derisiz tavuk pirzola
*1 yemek kaşığı dijon tipi hardal
*1 küçük kutu krema
*2 su bardağı cornflakes(sade-tuzlu,yanılıp şaşıp ballılardan filan almayın:) )
HAZIRLANIŞI:

Pirzolalar derin bir kapta krema,hardal ve tuz ile karıştırılır ve vaktiniz varsa 15-20 dk kadar dinlendirilir,bu işlem olmadan da fırınlamaya hemen başlayabilirsiniz.Kemiklerinden tutulan pirzolaların iki tarafı tabağa alınmış cornflakese bandırılıp,her tarafının kaplanması sağlanır,yağlı kağıt serilmiş ısıya dayanıklı bir cam kaba dizilir,200 dereceye ayarlanmış fırında yaklaşık 50dk tavuklar suyunu çekip cornflakesler kızarana dek pişirilir.
Bunu deneyin lütttfenn,yerken de beni düşünün:)

AFİYET OLSUN!

3 yorum:

  1. eh fena değil 10 üzerinden 11.5 :))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. :)çook teşekkür ederim neyse 1 vermedin,ben öyle bekliyordum:)

    YanıtlaSil
  3. Ama artık adsız değil de kendi isminizle görsek sizi bu sayfada

    YanıtlaSil