GAMZE icin biraz vicdan diliyorum hatta yalvariyorum!

İki gindur hayatima konsantre olamiyorum,kizima,esime konsantre olamiyorum.Kizimda Atakan,esimde Emrah,aynada Gamze goruyorum.Yarin Capa'da olucam insallah,herkesi davet ediyorum,telefonda adeta yalvariyorum,esim doktor,ilk sorulari O ne diyor oluyor,ben karar verdigimde cok iyi yaparsin,iyi dusunmussun dedi hatta O da verecek diyorum,kucuk bir tup kan,10 dk diyorum yani hicbir yan etkisi yok diyorum,diyorum da diyorum.Sonra ikinci perde;sana da lazim olsaydi yine verirdim,dusun senin bir yakinina ihtiyac olsa neler yapar,nasil yalvarirdin diyorum.
Dedim ya,hayatima konsantre olamiyorum,yarin kan verene kadar da olamayacagimi biliyorum.Benim blogumdan cok az insana duyuracagim belki ama biriniz okur ve kendi blogunda bu konuya yer verir,genelde yemek blogu sahipleriyiz,Gamze'nin de birgun blogumuzdan tarif okuyup ogluna,esine yemekler yapabilmesini umut ederek yaziyorum bu satirlari.
Gamze ya da baskalari,o kadar evde umut cabasi var ki,birine isik tutalim diyorum.Yarin kan vericem hayatima kaldigim yerden devam edicem,belki de 1 haftaya unutucam belki o kadar bile surmeyecek,her aciyi unuttugum,unuttugunuz gibi...Yasam varsa aci,acinin oldugu yerde gozyasi ve ardinda da unutkanlik vardir,oyle olmasa bu duzen boyle su gibi akmaz,unutmak cogu zaman gereksinimdir,geregiyle unutmadan haydi kan vermeye gidelim !
Sevgiler,saglikla ve sevdiklerimizle yaslanmaniz,yaslanmamiz dilegiyle...
Ayrintili bilgi icin;atakan310309.wordpress.com ve gamzeakbas.blogspot.com
Simdiden tesekkurler butun yardim bekleyen Gamzeler adina...
Bu arda facebook uzerinden " Okan Bayulgen Ansiklopedisi" hesabindan,Gamze'nin dun programa baglandigi goruntuleri izlerseniz daha da istekli olacaksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder